czwartek, 26 kwietnia 2012

Chryzantemy Złociste - tekst i chwyty

Chryzantemy Złociste - Kury


Zdradziłaś ku..wo mnie                 a G 
Pod pociąg się podłożę                d a
Ale nie przejedzie mnie               C G
Bo ku..wa jedzie po innym torze        d a

Chryzantemy złociste,
W półlitrówce po czystej
Stoją na fortepianie,
I nie podlewa ich ku..wa nikt.

Zdradziłaś ku..wo mnie,
Rzucę się w morskie fale, 

Ale nie utopię się,
Bo ku..wa pływam doskonale.

Chryzantemy złociste,
W półlitrówce po czystej,
Stoją na fortepianie,
I nie podlewa ich ku..wa nikt.

Zdradziłaś ku..wo mnie,
rzucę się z wysokości,
Ale nie zabiję się,
bo ku..wa mam gumowe kości.

Chryzantemy złociste,
W półlitrówce po czystej,
Stoją na fortepianie,
I nie podlewa ich ku..wa nikt.

Zdradziłaś ku..wo mnie,
Pistolet sobie kupie,
Ale nie zastrzele się,
Bo ku..wa mam Cię głęboko w dupie.

Chryzantemy złociste,
W półlitrówce po czystej,
Stoją na fortepianie,
I nie podlewa ich ku..wa nikt. (x2)

A leci to mniej więcej tak (oczywiście każdy gra na swój sposób):



1 komentarz:

Anonimowy pisze...

zdradziłaś dzisiaj mnie
wypije kwas siarkowy
ale nie rozpuszcze się
bo odczyn mam zasadowy