środa, 2 maja 2012

Spowiedź - tekst i chwyty

Spowiedź (d a E a d)


Solówka:        (dolna struna E)  próg: 3, 2

Przyszedł chłopak do spowiedzi,       d a
ksiądz w konfesjonale siedzi.         E a
W imię ojca, syna, ducha,             d a
Proszę księdza niech ksiądz słucha,   E a


Proszę księdza co to było,
całowałem się z dziewczyną,
Proszę księdza co to było,
całowałem, całowałem.


O mój synu to rozpusta,
całowałeś dziewczę w usta.
O mój synu to rozpusta,
całowałeś, całowałeś.


Ref.
Proszę księdza troszkę niżej,
troszkę niżej, troszkę niżej.
Proszę księdza troszkę niżej,
całowałem troszkę niżej,


O mój synu ty masz gust,
całowałeś dziewczę w biust

O mój synu ty masz gust,
całowałeś, całowałeś. 



Ref.




O mój synu to występek,
całowałeś dziewczę w pępek,

O mój synu to występek,
całowałeś, całowałeś.


Ref.


O mój synu to obłuda,
całowałeś dziewczę w uda.
O mój synu to obłuda
całowałeś, całowałeś.


Ref.

Proszę księdza troszkę wyżej,
troszkę wyżej, troszkę wyżej.
Proszę księdza troszkę wyżej,
całowałem troszkę wyżej,


O mój synu ty masz tupet,
całowałeś dziewczę w pupę,
O mój synu ty masz tupet,
całowałeś, całowałeś.


Proszę księdza jam szalony,
jam całował z drugiej strony.

Proszę księdza jam szalony,
jam całował z drugiej strony.


O mój synu jak cię gwizdnę,
całowałeś dziewczę w pi....

O mój synu jak cię gwizdnę,
całowałeś dziewczę w pi....


O mój synu to marzenia, 
nie dostaniesz rozgrzeszenia

O mój synu to marzenia, 
nie dostaniesz rozgrzeszenia



A leci to mniej więcej tak (oczywiście każdy gra na swój sposób):



Brak komentarzy: