czwartek, 26 kwietnia 2012

PLASTELINA - tekst i chwyty

     PLASTELINA (C G a C)

  1.    Zbudowałem sobie domek    C
Z niewidzialnej plasteliny.  G
Dwa okienka, dwa kominy     a
Z niewidzialnej plasteliny,  G
A w okienkach kwiatki - bratki  C
Z niewidzialnej plasteliny,  G
A dla taty krawat w kratki  a
Z niewidzialnej plasteliny.  G


Ref. La, la, la, la, la, la, la,  C
La, la, la, la, la, la, la, la,  G
La, la, la, la, la, la, la,  a
La, la, la, la, la, la, la, la.  G

2. Ulepiłem sobie pieska
Mięciutkiego z czarnym pyszczkiem,
Lalę, Kasię i Tereskę
I pistolet i siostrzyczkę.
Namęczyłem się ogromnie,
Stłukłem łokieć, zbiłem szklankę.
Mamo, tato, chodźcie do mnie!
Mam tu dla was niespodziankę!

Ref. La, la, la...

3. Czemu na mnie tak patrzycie
I zdziwione macie miny?
Czyście nigdy nie widzieli
Niewidzialnej plasteliny?

Ref. La, la, la...


A leci to mniej więcej tak (oczywiście każdy gra na swój sposób):



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

Dagmara Fafińska pisze...

Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.