sobota, 5 maja 2012

Jestem z miasta - tekst i chwyty



Jestem z miasta


     a              G  C        G 
Ref. Jestem z miasta – to widać. 

Jestem z miasta – to słychać.

a                 G  C        E        a     e 
Że jestem z miasta – to widać słychać i czuć. x 2

a        e
W cieniu sufitów, 
w świetle przewodów, 
W objęciach biurek, 
w krokach obchodów
G                d
Rodzą się rzeczy jasne i ciemne,

a                      e
Ja nie rozróżniam ich, nie ufam, więc:

Ref.

W rytmie zachodów, w słowach kamieni,

W spojrzeniu ptaków, w mowie przestrzeni

Rodzi się spokój, mówią: „Po jednym roku

Leczą się myśli”, mnie to nie bierze.

Ref.

W świetle przewodów, w cieniu sufitów,

W wietrze oddechów, w błocie napisów

Rodzą się szajby małe i biedne

Karmię się nimi i karmić się będę.

Ref.




A leci to mniej więcej tak (oczywiście każdy gra na swój sposób):


Brak komentarzy: